Регистрация на бесплатную консультацию





    Müügitingimused

     

    LUX-MEDICUS TEENUSTE TINGIMUSED

    1. Teenused ja teenuseosutaja
    1.1 Teenuseosutaja on LUX-MEDICUS OÜ, registrikood 12355240, asukoht Jõe tn 2b, 10151 Tallinn (edaspidi LUX-MEDICUS).
    1.2 LUX-MEDICUS osutab klientidele ilu- ja esteetilise meditsiini teenuseid (edaspidi teenused) vastavalt LUX-MEDICUS teenuste nimekirjale ning kliendi ja LUX-MEDICUS kokkuleppele.
    1.3 LUX-MEDICUS teenused on nimetatud veebilehel www.lux-medicus.ee (edaspidi veebileht).
    1.4 Teenuste maksumus (hind) on märgitud veebilehel avaldatud hinnakirjas. Teenuste hind koosneb broneerimistasust ja protseduuritasust, millest kumbki moodustab 50%. Broneerimistasu sisaldab protseduuri jaoks vajalike toodete, seadmete
    kasutuse ja töötaja broneeritud ajakulu maksumust.
    1.5 LUX-MEDICUS osutab teenuseid kokkulepitud ajal ja kokkulepitud salongis.
    1.6 LUX-MEDICUS kliendiks on isik, kes on sõlminud LUX-MEDICUSega suulise või kirjaliku kliendilepingu. Kirjalik leping on sõlmitud lepingu allkirjastamisega kliendi poolt. Suuline leping on sõlmitud, kui klient on avaldanud soovi teenuse kasutamiseks ja LUX-MEDICUS on alustanud teenuse osutamisega (sealhulgas broneerinud kliendile protseduuri aja). Nii suulisele kui kirjalikule lepingule kohaldatakse käesolevaid LUX-MEDICUS teenuste osutamise tingimusi (edaspidi Tingimused), mis on kättesaadavad veebilehel www.lux-medicus.ee. Enne teenus tellimist ja kliendilepingu sõlmimist on klient kohustatud Tingimustega tutvuma ning LUX-MEDICUSele teatama, kui ta vajab Tingimuste kohta selgitusi või ei ole nendega nõus.
    1.7 Kliendileping kehtib kuni kokkulepitud protseduuride teostamiseni või seni, kuni LUX-MEDICUS ja klient lepivad kokku, et protseduure ei teostata.

    2. LUX-MEDICUSe kohustused
    2.1 Osutada kliendile kokkulepitud teenuseid vastava teenuseosutajalt tavaliselt oodatava porfessionaalsuse ja hoolikusega.
    2.2 Tagama, et teenust osutaval töötajal on teenuste osutamiseks vajalik haridus ja kvalifikatsioon.
    2.3 Tagama, et meditsiiniteenuseid osutavad vastavalt õe- või arstiharidusega töötajad, olenevalt sellest, kas vastava teenuse osutamiseks on vastavalt õigusaktidele õigus õel või arstil või muul iluteenuste osutajal (nt kosmeetikul).
    2.4 Tagama kliendi teavitamise enne protseduuri algust protseduuri käigust ja võimalikest järelmõjudest.
    2.5 Küsitlema klienti enne protseduuri vastunäidustuste kohta. LUX-MEDICUSel ei ole kohustust kontrollida kliendi vastunäidustusi, kui klient neid ei nimeta.
    2.6 Osutama teenuseid vastavalt hinnakirjale.
    2.7 Täitma kliendilepingut.

    3. Kliendi kohustused
    3.1 Tutvuda enne kliendilepingu sõlmimist Teenuse osutamise tingimustega veebilehel www.lux-medicus.ee, võttes arvesse, et Tingimused on kliendilepingu osaks.
    3.2 Tulla broneeritud protseduurile kohale õigeaegselt, kuid piisavalt varem, et protseduuriks valmistuda. Protseduurile hilinemise või mitteilmumise korral on LUX-MEDICUSel õigus protseduur ära jätta ja mitte tagastada kliendile kliendi poolt protseduuri eest tasutud protseduuri hinda.
    3.3 Käituda protseduuri ajal viisakalt, mitte olla joobes, haiguslikus või psüühiliselt tasakaalutus seisundis. Nimetatud juhul võiv LUX-MEDICUS protseduuri katkestada või ära jätta ning rakenduvad Tingimuste punkti 3.2 2-lauses nimetatud tagajärjed.
    3.4 Teavitada protseduurile mitteilmumise takistusest vähemalt 24 tundi ette, leppides kokku uue protseduuri aja. Mitteilmumise takistuseks võib olla mõjuv põhjus, nagu näiteks enda või lähedase inimese elu ja tervisega või kliendi enda vara kahjustumisega seotud põhjus. Protseduuri ära jätmisel ilma uut aega kokkulepimata, on LUX-MEDICUSel õigus protseduuri eest tasutud protseduuri maksumust kliendile mitte tagastada.
    3.5 Juhul, kui kliendil tekivad pärast protseduuri tüsistused või negatiivsed järelmõjud, pöörduma koheselt LUX-MEDICUSe poole nõuannete saamiseks.

    4. Kliendilepingust taganemine ja lepingu ülesütlemine
    4.1 Kliendil on õigus kliendilepingust põhjust nimetamata tagneda 14 päeva jooksul kliendilepingu sõlmimisest. Suulise kliendilepingu korral loetakse lepingu sõlmimise ajaks teenuse aja broneerimist. Lepingust taganemiseks peab klient esitama kirjaliku taganemisavalduse, mis on allkirjastatud, LUX-MEDICUSe salongi töötajale või edastama veebilehel www.lux-medicus.ee nimetatud e-posti aadressile. Vastava taganemisavalduse puudumisel ei loeta klienti kliendilepingust
    taganenuks.
    4.2 Lepingust taganemise korral tagastab LUX-MEDICUS nende teenuste maksumuse, mille osas ei ole protseduure veel sooritatud. Sooritamata protseduuride maksumuse tagastab LUX-MEDICUS, kui teenuste eest on tasunud klient, mitte
    järelmaksuteenuse osutaja. Viimati nimetatud juhul on klient kohustatud pöörduma lepingust taganemiseks tähtaega järgides järelmaksuteenuse osutaja poole. Kui LUX-MEDICUSele ei ole teenuse eest tasunud klient, vaid järelmaksuteenuse osutaja, ei saa LUX-MEDICUS tagastada kliendile rahasummat, mida ta kliendilt saanud ei ole. LUX-MEDICUS tagastab taganemise korral kliendile maksed, mille ta on saanud kliendilt.
    4.3 Kliendil on õigus kliendileping enne tähtaja saabumist üles öelda ainult mõjuval põhjusel, mis on tõendatud. Ülesütlemisest tuleb teatada vähemalt 5 (viis) päeva ette. Mõjuvaks põhjuseks on pikaajaline haigus, maksejõuetus või teenuse kasutamise vastunäidustus. Nimetatud asjaolusid tõendavad arstitõend või epikriis või pankrotiavaldus või kliendi suhtes toimuv täitemenetlus suures nõudes.
    4.4 Lepingu ülesütlemiseks peab klient esitama kirjaliku ülesütlemisavalduse, mis on allkirjastatud, LUX-MEDICUSe salongi töötajale või edastama veebilehel www.lux-medicus.ee nimetatud e-posti aadressile. Vastava ülesütlemisavalduse
    puudumisel ei loeta kliendilepingut ülesöelduks. Suuliselt kliendilepingut üles öelda ei ole võimalik, välja arvatud, kui LUX-MEDICUS sellega nõustub.
    4.5 Lepingu ülesütlemise korral ei tagasta LUX-MEDICUS kliendile sooritamata protseduuride jaoks tellitud toodete maksumust ja broneeritud tööaja kulu, välja arvatud, kui need tooted ja protseduurid kasutab ära teine klient (need kulud on hõlmatud broneerimistasuga). Juhul, kui toodete maksumust ei saa tõendada muul viisil (nt hulgiostude korral), siis loetakse kasutamata toodete ja tööjõukulu maksumuseks on 50% teenuse hinnast, mis moodustab broneerimistasu, Sellega
    tagastab LUX-MEDICUS kliendile lepingu ülesütlemise korral 50% kasutamata protseduuride maksumusest, mis on 50% teenuse hinnast ja broneerimistasu ei tagasta.
    4.6 Juhul, kui klient soovib kliendilepingu ülesütlemise asemel kasutada teisi protseduure või osta LUX-MEDICUSe tooteid, teenuseid vahetada, muuta protseduuride aegu või protseduure edasi lükata, on LUX-MEDICUS nõus selles
    kliendiga kokkuleppima, kui klient teatab vähemalt 5 (viis) päeva ette.

    5. Vastutus
    5.1 Pooled vastutavad teineteise ees kliendilepingust tulenevate kohustuste nõuetekohase täitmise eest.
    5.2 LUX-MEDICUS ei vastuta protseduuride kliendile mitte sobivuse ja negatiivsete tulemuste eest, kui klient ei ole teavitanud protseduuri teinud töötajat allergiatest, varasematest haigustest, ravimi talumatusest ja vastunäidustusest enne
    protseduuri algust.
    5.3 LUX-MEDICUS ei taga protseduuri järgselt kliendi poolt oodatavat tulemust, sest iga inimese suhtes võivad teenused toimida erinevalt.
    5.4 Klient vastutab LUX-MEDICUSele teenuste eest tasumise eest. Juhul, kui klient on kasutanud teenust, kuid ei ole selle eest tasunud, on LUX-MEDICUSel õigus alustada sissenõude menetlust ja edastada kliendi võla andmed kolmandatele
    isikutele.

    6. Kaebused
    6.1 Kliendil on õigus esitada LUX-MEDICUSele kaebusi osutatud teenuste suhtes, edastades kaebuse kirjalikult LUX-MEDICUSe salongi töötajale või veebilehel www.lux-medicus.ee nimetatud e-posti aadressile.
    6.2 LUX-MEDICUS vaatab kaebuse läbi ja vastab kliendile esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.
    6.3 Klient võib kaebusega pöörduda kohtu (www.kohus.ee) poole või kohtuvälise komisjoni poole, kui ta on eelnevalt esitanud kaebuse LUX-MEDICUSele kaebust ei ole rahuldatud

     

     

     

    Условия приобретения услуг Lux Medicus

    Уважаемые пациенты!

    Мы работаем на благо Вашего здоровья и красоты. В нашем Центре все сделано для того, чтобы Вам было комфортно, удобно, безопасно проходить лечение и достигать желаемых результатов.

    Просим Вас обратить внимание на следующие правила и рекомендации, соблюдение которых поможет сделать наше сотрудничество еще более приятным и качественным:

     

    1. Приходя к нам, запаситесь 5-10 минутами до начала приема, чтобы специалист смог вовремя приступить к своей работе, не задерживая последующих клиентов.
    2. Предупреждайте о невозможности прийти на прием по телефонам: (+372) 6 700 888; (+372) 6 797 797 не менее чем за 24 часа, а так же по email: info@medicus.ee.  Тогда у нас будет возможность предложить Вам другой день для лечения и дать возможность прийти на прием в освободившееся время другому пациенту.
    3. Если Вы не предупреждаете об отмене визита или пропускаете процедуру без уважительной причины, не предупредив, то Вы теряете данную процедуру или деньги.
    4. Срок действия абонемента 12 месяцев, со дня последнего посещения клиники. Предоплата, внесённая за процедуры, не возвращается
    5. Предоставляйте всю известную Вам информацию о состоянии своего здоровья, заболеваниях, аллергических реакциях, извещайте лечащего врача обо всех осложнениях или иных отклонениях, возникших в процессе лечения, а также о принимаемых лекарственных препаратах.
    6. Если у Вас есть предпочтения в выборе специалиста, обсудите это с администратором, когда будете записываться на прием.
    7. Соблюдайте общую гигиену и назначенные профилактические осмотры по рекомендации Вашего лечащего врача.
    8. После каждого приема производите оплату медицинских услуг в соответствии с выписанным счетом.
    9. Не пользуйтесь мобильным телефоном во время лечения. В период ожидания в коридоре включайте бесшумный режим и говорите тихо.
    10. Отнеситесь с пониманием и терпением, если доктор ненадолго задержит прием. В медицинской практике бывают непредвиденные случаи, которые могут повлиять на время приема.
    11. Пациент вправе оплатить услуги, используя поставщиков услуги платежа в рассрочку. Для этого Пациент обязан заключить соответствующий договор с поставщиком услуги платежа в рассрочку, которого акцептирует клиника Lux-Medicus.
      11.1 В случае покупки процедур/ курса процедур, используя услуги поставщиков платежа с рассрочку — расторжение договора с клиникой об оказании услуг невозможно. По причине закупки и подготовки клиникой всех медицинских препаратов/аппаратов/медикаментов/лекарств /стерилизации для данной(ых) процедур(ы).
      11.2 Пациент вправе отказаться от договора оказания услуг, если компенсирует клинике Lux-Medicus затраты, которые та успела понести с момента подписания договора
    12. Если после каких- либо лечебных манипуляций у Вас появятся дискомфорт или боль, сразу же позвоните в нашу клинику, мы соединим Вас с доктором или запишем на осмотр в ближайшее время.
    13. Сумма оплаты определена прейскурантом клиники Lux-Medicus или специальным предложением, скидкой действующей в определенный срок компании.
    14. При возникновении любых вопросов, касающихся лечения, оплаты услуг, обслуживания, пожалуйста, обращайтесь по тел. (+372) 6 700 888 ; (+372) 6 797 797. Мы с радостью ответим Вам!

     

    Общие правила пользования скидочными предложениями и пакетами клиники Lux-medicus: